MINAMOTIV

Morgonljus.

Kategori: Fototur

 
Äntligen visade sig solen då för några dagar sen och äntligen kom jag ut i det här ljuset jag bara älskar. Morgonsol och dimma!!
Tack vare världens bästa F som skickade ut mig med kameran runt halsen.
 
Tänk att jag bara bor ett stenkast från det här. Tröttnar aldrig på vår lilla å som flyter genom hela byn. Man behöver inte ge sig iväg så långt ibland man ska bara inse att det finns runt hörnet.
 
Mitt Tamron 16-300 fick följa med även denna gång, börjar vänja mig vid det nu och vilka tillfällen jag ska använda det vid. Tar sin lilla tid sånt där.
 
 

KOMMENTARER:

  • Gittan säger:
    2014-11-26 | 21:03:06
    Bloggadress: http://gittanstankar.blogg.se

    Jag är ute på bloggpromenad och stannade till här hos dig, vilken fin blogg och härliga bilder du har.
    Vilken duktig fotograf du är, jag tycker också det är kul att fota, men vädret har ju inte varit så bra men hoppas på lite snö nu. Kram Gittan.

    Svar: Nej, vädret har inte varit det bästa så det gäller att hitta de små tillfällena. Hoppas också på lite snö nu som ljusar upp tillvaron. Tack för fina ord och kul att du gillar bloggen!
    Om mig

Kommentera inlägget här: