MINAMOTIV

Studiofotografering.

Kategori: Fototur

 
I måndags var det dags för fototräff i Karlshamn igen. Denna gången var det Blixtfoto i studiomiljö. Så himla roligt och helt nytt för mig som aldrig fotat med stora blixtar och bakgrunder på det sättet. Trollkarlen ville ha bilder till sin portfolio och ville nog ha bilderna ganska rena. Hoppas han blir nöjd med någon bild i alla fall.
 
Roligast var att fota Ipek här nedan, en ung tjej som är dansare, tyvärr orkade jag inte stanna kvar och fota när hon dansade men det blev en hel del porträtt på henne.
Kul när man kan jobba mer med ljuset och skuggorna. Sen underlättar det ju att hon var jätteduktig på att både  le och vara allvarlig  och dessutom bara se vacker ut.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lottas Fotografi säger:
    2015-02-28 | 19:25:58
    Bloggadress: http://casalalotta.blogspot.com

    Meeeen vad roligt! Nu blir jag avundsjuk. Skulle också vilja lära mig fota i studio. Så många fina bilder det blev. Snyggt jobbat!
    Kram Lotta

    Svar: Det var verkligen jätteroligt. Kul att du gillade bilderna. Tack! :)
    Om mig

Kommentera inlägget här: